Τί είναι η υπηρεσία Self Service της ORCID;
Η υπηρεσία Self Service είναι ένα χαρακτηριστικό που προσφέρεται από την ORCID αποκλειστικά στους υπεύθυνους των ιδρυμάτων-μελών της κοινοπραξίας. Μπορείτε να διαχειριστείτε μερικές από τις πληροφορίες του ιδρύματός σας. Στις πληροφορίες αυτές περιλαμβάνονται:
- πληροφορίες σχετικά με το ιδρυμά σας που προβάλλονται δημοσίως από την ORCID και εμφανίζοναι στη σελίδα των μελών της ORCID
- στοιχεία επικοινωνίας του προσωπικού του ιδρύματος σας που βοηθούν στη διαχείριση της ORCID.
Τί χρειάζεται να κάνω;
Για να μπορέσετε χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Self Service, πρέπει να έχετε ένα ORCID ID που συνδέεται με τη διεύθυνση email του ιδρυματικού σας λογαριασμού, την ίδια που έχετε δηλώσει και ως υπεύθυνος επικοινωνίας για τις ηλεκτρονικές πηγές (αν δεν έχετε ήδη ORCID ID, μπορείτε να εγγραφείτε γρήγορα και δωρεάν στη διεύθυνση https://orcid.org/signup). Μόλις κάνετε εγγραφή και login στην ORCID, ο λογαριασμός σας θα είναι ήδη αναβαθμισμένος. Τουλάχιστον ένα άτομο από κάθε ίδρυμα θα χρειαστεί να έχει πρόσβαση στην υπηρεσία Self Service.
Πραγματοποιώντας αλλαγές στον λογαριασμό μου
Ο υπεύθυνος κάθε ιδρύματος θα είναι πλήρως υπεύθυνος για τη διαχείριση των εσωτερικών στοιχείων του ιδρύματος. Η διαχείριση των εσωτερικών στοιχείων του ιδρύματος θα είναι υπό την ευθύνη των του ιδρύματος και κατά συνέπεια του υπεύθυνου κάθε ιδρύματος. Ο ΣΕΑΒ δεν έχει πρόσβαση στους λογαριασμούς για να ενημερώνει τις επαφές των ιδρυμάτων.
Η υπηρεσία Self Service, είναι διαθέσιμη μέσω μιας επιπρόσθετης καρτέλας, “MEMBERS TOOLS”, στη γραμμή εργαλείων, που εμφανίζεται αφού εχετε συνδεθεί στην ORCID.
Επιλέγοντας την καρτέλα “MEMBERS TOOLS”, μπορείτε να δείτε τις πληροφορίες του ιδρύματός σας, κάθε ID που σχετίζεται με το ίδρυμά σας και μια λίστα με τις τρέχουσες επαφές που έχετε ορίσει για το ίδρυμά σας. Αν δεν εμφανίζονται αυτές οι επιλογές, ενημερώστε μας άμεσα μέσω της υποστήριξης.
Μπορείτε να προσθέσετε μια καινούρια επαφή μόνο αν η διεύθυνση email συσχετίζεται με ένα ORCID iD. Εάν η νέα επαφή έχει ORCID iD, τότε θα είναι σε θέση να διαχειριστεί τις πληροφορίες μελών και να έχει πρόσβαση στην καρτέλα “MEMBERS TOOLS” στο λογαριασμό τους.
Περισσότερα σχετικά με τις επαφές στις Συχνές Ερωτήσεις